Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Stående vadpress

Förberedande: Ställ dig i en smith (maskin med fixerad skivstång) eller maskin avsedd för vadpress. Ställ dig med tår och främre fot på ett par viktskivor eller stället som är avsett för vadpress.

Utförande: Från startposition sänker du hälen mot golvet så du sträcker ut vadmuskulaturen. Pressa dig sedan upp med hjälp av tårna tills du i det så gott som står på tårna. Vänta någon sekund i den positionen och gå sedan ner till utgångsposition och upprepa övningen.

Illustration av utförande

Stående vadpress

Stående vadpress stimulerar

Stående vadpress - stimulerar

Stående vadpress ingår i

träningsprogram snabb muskeltillväxt gustaf ollas

GENVÄGEN TILL ÖKAD MUSKELMASSA

Komplett för snabba resultat och maximal tillväxt!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:9 veckor

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons