Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Träningsprogram för uthållighet

Att träna för en förbättrad uthållighet kan också leda till en förbättrad kondition. Syreupptagningsförmågan kan maximeras genom uthållighetsträning vilket ger bättre flås och hälsa.

Ägnar du dig åt någon form av konditionsträning regelbundet genererar det fördelar som ökad fettförbränning och bättre muskulär syresättning. Är du ute efter att förbättra din uthållighet hittar du olika träningsprogram som fokuserar på just den aspekten.

Alla har olika behov med sin träning och vi har samlat en rad olika träningsprogram som fokuserar på allt från viktnedgång och styrka till ökad muskeltillväxt och mental träning. Allt eftersom du utvecklas inom din styrketräning kan du behöva formulera nya mål. Förbättrad uthållighet kan vara en sådan målsättning. Men utan lite hjälp på traven kan det vara svårt att veta exakt hur du ska nå dina mål.

Ett träningsprogram är ett perfekt verktyg när du vill bli uthålligare och ägna dig åt styrkeövningar som gynnar syftet till punkt och pricka.

Våra träningsprogram är till för att underlätta din träning och ge dig snabbare och bättre resultat. Det är inte alltid lätt att på egen hand planera och lägga upp sin träning på ett sätt som garanterar framgång. Det kan därför kännas skönt att följa ett färdigt träningsprogram för till exempel uthållighet, eller endast låta sig inspireras och få tips på bra övningar.

Vårt utbud av träningsprogram riktar sig både till nybörjare och rutinerade tyngdlyftare. Det finns gott om enkla och rättframma träningsprogram såväl som avancerade och krävande träningsupplägg.

doggcrapp program för styrka med pansar

DOGGCRAPSCHEMA FÖR RÅSTYRKA

Komplett program för maximal råstyrka!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

 

träna dig till chins - chinsprogram med pansar

CHINSPROGRAM

Bli starkare och avsevärt bättre på chins!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

högintensivt träningsprogram

HÖGINTENSIVT STYRKEPASS

Högintensivt för maximal styrka och uthållighet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

kettlebellspass för styrka och stabilitet

KETTLEBELLPASS

Specialutformat för styrka och stabilitet!
Intensitet:För alla
Mål:Styrka och stabilitet
Tid:8 veckor

 

träningsprogram med basövningar

HELKROPPSPASS MED BASÖVNINGAR

Helkroppsträning med effektiva basövningar!
Intensitet:För alla
Mål:Öka volym, styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

Fitness Videos

Relaterade produkter

  • PURE CREATINE fitnessup

    PURE CREATINE

    Marknadens mest effektiva kosttillskott för dig som vill...

    149 kr Köp
  • PURE OMEGA 3 fitnessup

    PURE OMEGA 3

    Förbättra hälsa och välmående med de livsviktiga fettyrorna!...

    149 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons