Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Träningsprogram för styrka

Vill du bli starkare och mer explosiv? Testa våra träningsprogram för styrka! Både nybörjare och erfarna tyngdlyftare kan ha som mål att bli starkare. Genom att lyfta tungt bygger du mer muskler och blir automatiskt starkare.

När du styrketränar ökar nybildningen av muskelprotein i kroppen och när det bildas mer protein än vad som bryts ner blir resultatet en ökad muskelmassa. Ett träningsprogram kan främja denna så kallade proteinsyntes på ett positivt sätt och göra dig större och starkare. All styrketräning i kombination med bra mat och sömn leder så småningom till ökad muskeltillväxt.

Med våra träningsprogram kan du bli mer muskulös, och du som är nybörjare kommer snabbt att avancera. Du som redan är en inbiten träningsfantast men vill fortsätta att utvecklas kan också ha nytta av ett träningsprogram.

Övningarna i våra träningsprogram för styrka kan inspirera dig samt ge nya uppslag. Det är lätt att stagnera i sin styrketräning, och att söka utmaningar i form av nya styrkeövningar för att öka motivationen är aldrig fel.

Men det räcker inte med ett välutvecklat träningsprogram för att bli starkare. Kosten och vilan har stor inverkan på hur snabbt du känner dig starkare och tangerar nya viktmål. Följer du ett träningsprogram kan det gå fortare för dig att lyfta tyngre vikter, men bara om du äter bra och sover gott.

Ta del av våra träningsprogram för ökad styrka om du har tappat suget och behöver bli inspirerad. Du som vill börja styrketräna kan testa att följa denna typ av träningsprogram för att snabbare få resultat av din träning, samt för att få en bra grund att stå på.

doggcrapp program för styrka med pansar

DOGGCRAPSCHEMA FÖR RÅSTYRKA

Komplett program för maximal råstyrka!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

 

träna dig till chins - chinsprogram med pansar

CHINSPROGRAM

Bli starkare och avsevärt bättre på chins!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

högintensivt träningsprogram

HÖGINTENSIVT STYRKEPASS

Högintensivt för maximal styrka och uthållighet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

träningsprogram för styrka

ÖKA I STYRKA MED GUSTAF OLLAS

Målinriktat för optimal styrka och explosivitet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och explosivitet
Tid:8 veckor

 

kettlebellspass för styrka och stabilitet

KETTLEBELLPASS

Specialutformat för styrka och stabilitet!
Intensitet:För alla
Mål:Styrka och stabilitet
Tid:8 veckor

 

träningsprogram med basövningar

HELKROPPSPASS MED BASÖVNINGAR

Helkroppsträning med effektiva basövningar!
Intensitet:För alla
Mål:Öka volym, styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons