Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Träningsprogram för fast rumpa och snygga ben

Det här träningsprogrammet består av två olika träningspass för ben och rumpa som du kör varje vecka i åtta veckor.

Höften brukar anses som kroppens ”motor” när det gäller fysisk prestation som till exempel att springa, hoppa och lyfta saker från marken. Höftens huvudsakliga muskelgrupp är just sätesmuskeln, det vill säga rumpan. Träna för att göra rumpan starkare så blir den också snyggare!

1Video: Introduktion

Var inte rädd för att träna tungt! Jag talar framförallt till många tjejer därute som tror att de blir ”stora och biffiga” så fort de tränar tungt.

Dina ben använder du i princip alltid och är du stark och uthållig i dem har du vunnit mycket. För att forma benen och rumpan behöver du belasta dem, TUNGT! De är bland dina största muskelgrupper och tål att plågas. Tyvärr är många tjejer är rädda för att de ska bli ”stora och bulkiga” om de kör tung styrketräning. DET HÄNDER INTE!

Tung styrketräning gör dig starkare och musklerna hårdare. Du kommer kunna träna hårdare, springa fortare och bränna mer kalorier i andra aktiviteter.

Det här träningsprogrammet består av två olika träningspass för ben och rumpa som du kör varje vecka i åtta veckor. Vill du komplettera med annan träning, till exempel ett pass för överkroppen eller konditionsträning kan du lägga in det vid sidan av benpassen.

2Starta igång din resa

Schema:

träningsprogram för rumpa och ben
IntroduktionHär hittar du kort introduktion och videoklipp för detta program.
träningsprogram för rumpa och ben
ÖversiktHär hittar du översikt för hela programmet.
Uppvärmning och stretching träningsprogram
UppvärmningAtt värma upp effektivt inför själva träningspasset är en viktig del av ditt träningsprogram.
600x250_rekommenderade_kosttillskott
KosttillskottVi hjälper dig att välja rätt kosttillskott som matchar ditt mål och träningsprogram!
Träningsprogram för rumpan Vecka 1
Vecka 1Legday! Nu börjar äventyret!
Träningsprogram för rumpan Vecka 2
Vecka 2Step it up!
Träningsprogram för rumpan Vecka 3
Vecka 3Tredje veckan. Keep your eyes on the prize!
Träningsprogram för rumpan Vecka 4
Vecka 4Work that booty!
Träningsprogram för rumpan Vecka 5
Vecka 5Feel the burn!
Träningsprogram för rumpan Vecka 6
Vecka 6Smooth sailin´
Träningsprogram för rumpan Vecka 7
Vecka 7Ass to the grass!
Träningsprogram för rumpan Vecka 8
Vecka 8Bootylicious!
600x300_avslut
AvslutAvslutning
600x200_denice

Fitness Videos

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons