Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Utförande

Det behöver inte ta lång tid, vara krångligt eller svårt. Det enda redskap du behöver är din kropp och en klocka/mobil med timer!

Vi kör ett tabata-pass som innebär flås och styrka i ett. Det är kort men intensivt pass -och du kan räkna med att vara helt slut efteråt. Du kör varje övning 8 ggr, innan du går vidare till nästa.

Tabata:

  • Jobba 20 sek vila 10 sek x 8.
  • 40 sek vila när du byter övning.

Uppvärmning:

Övningar_rörlighetskomplex
RörlighetskomplexVärm upp och stretcha igenom kroppen.

Passet:

Burpees Militärhopp teknik utförande övning
BurpeesJobba 20 sek, vila 10 sek x 8. 40 sek vila när du byter övning.
Armhävning teknik utförande övning
ArmhävningarJobba 20 sek, vila 10 sek x 8. 40 sek vila när du byter övning.
knäböj med upphopp teknik utförande
Knäböj med hoppJobba 20 sek, vila 10 sek x 8. 40 sek vila när du byter övning.
Russian twist teknik utförande övning
Russian twistJobba 20 sek, vila 10 sek x 8. 40 sek vila när du byter övning.
upphopp med höga knän teknik utförande övning
Upphopp med höga knänJobba 20 sek, vila 10 sek x 8. 40 sek vila när du byter övning.

Efter passet:

stretchövningar
StretchaVila och stretcha igenom kroppen.
600x200_denice

Fitness Videos

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons