Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Avslut

Grattis! Nu har du avslutat ett nio veckors styrketräningsprogram!

Målet med det här nio veckors träningsprogrammet var att arbeta för maximal muskeltillväxt, och oavsett vad ditt mål var så bör du se en skillnad på vågen och i spegeln om du skött träningen, kosten och sömnen.

Nu är det dags att välja hur du vill fortsätta. Lättaste är att bara börja om från vecka ett igen, med 15 repetitioner i basövningarna och köra hela programmet igen för ytterligare ökningar.

Känner du att du vill fortsätta fokusera på att öka styrkan kan du antingen testa något av våra andra program här nedanför eller använda dig av samma program och byta ut repetitionsantalen i basövningarna under treveckorsperioderna och istället för det tidigare 15,10,6 köra till exempel 12,8,4 eller om du vill köra ännu tyngre, 8,5,3.

Lycka till!

Rekommenderade program

doggcrapp program för styrka med pansar

DOGGCRAPSCHEMA FÖR RÅSTYRKA

Komplett program för maximal råstyrka!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

 

träningsprogram för styrka

ÖKA I STYRKA MED GUSTAF OLLAS

Målinriktat för optimal styrka och explosivitet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och explosivitet
Tid:8 veckor

 

kettlebellspass för styrka och stabilitet

KETTLEBELLPASS

Specialutformat för styrka och stabilitet!
Intensitet:För alla
Mål:Styrka och stabilitet
Tid:8 veckor

 

träningsprogram med basövningar

HELKROPPSPASS MED BASÖVNINGAR

Helkroppsträning med effektiva basövningar!
Intensitet:För alla
Mål:Öka volym, styrka och uthållighet
Tid:12 veckor

600x200_gustaf

Fitness Videos

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons