Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Vecka 4

Sista veckan på 5:or

Fjärde och sista veckan på det nuvarande repetitionsantalet innan vi höjer vikterna och går ner och kör 3:or istället för 5:or i basövningarna.

Du är också halvvägs genom programmet nu och förhoppningsvis märker du en skillnad. Du bör ha höjt vikten i alla övningarna utan att tumma på tekniken eller att hastigheten i lyftet gått ner. Fortsät så!

Dag 1:

Dag 2:

Dag 3: Vila

stretchövningar
VilodagStretcha igenom kroppen och vila.
träningsprogram gustaf ollas
Sista veckan på 5:or, du bör ha ökat i alla övningar utan att tumma på tekniken!

Dag 4:

Dag 6: Vila

stretchövningar
VilodagStretcha igenom kroppen och vila.

Dag 7: Vila

stretchövningar
Ladda inför nästa veckaStretcha igenom kroppen och vila.
600x200_gustaf

Relaterade produkter

2 Comments

  1. Anton

    7 januari 2015 at 15:37

    om man ska byta ut dips och chins, vilka övningar är bäst som ersättning?

    • Profile photo of Jakob Richloow, Redaktör

      Jakob Richloow, Redaktör

      10 januari 2015 at 00:41

      Hej Anton, antingen byter du övningen rakt mot en liknande men lättare, latsdrag istället för chins och dips mot en bänk eller i en asissterad dips-maskin istället för dips. Alternativ två är at du byter ut dem mot motsvarande rygg- och tricepsövningar som du trivs med.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons