Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Vecka 3

Nu sätter vi rutinen!

Inne på tredje veckan och förhoppningsvis börjar träningsrutinen sitta. Kom ihåg att även sköta sömnen och kosten, återhämtningen är viktig för dig som tränar hårt och vill ha långsiktiga träningsresultat.

Känner du att du behöver lägga in mer träning för svaga eller eftersläpande områden på kroppen vet du ju at det finns möjlighet att lägga in den typen av träning efter huvudpasset. Träna svagheterna, tävla med styrkorna!

Dag 1:

Dag 2:

Dag 3: Vila

stretchövningar
VilodagStretcha igenom kroppen och vila.
gustaf ollas träningsprogram muscles
Glöm inte bort att sköta sömnen och kosten. Återhämtningen är viktig! Träna svagheterna, tävla med styrkorna!

Dag 4:

Dag 6: Vila

stretchövningar
VilodagStretcha igenom kroppen och vila.

Dag 7: Vila

stretchövningar
Ladda inför nästa veckaStretcha igenom kroppen och vila.
600x200_gustaf

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons