Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Avslut

Grattis! Du har nu genomfört ett fyra veckors dedikerat kettlebellprogram.

Förhoppningsvis har du fått bra resultat av den korta men intensiva tiden du lagt ner och du ska nu välja hur du vill fortsätta med din träning.

Antingen fortsätter du med kettlebellprogrammet, tänk på att om du kör det under en längre tid kan det vara en bra idé att lägga in övningarna marklyft och chins eller pull-ups (eller latsdrag) för att få en mer allsidig träning.

Det andra alternativet är att du plockar ut de övningarna du tror kommer ge dig mest och lägger in i ditt vanliga träningsprogram. Till exempel TGU:s som uppvärmning, Clean&Press på överkroppspassen och kettlebellsvingar som flåsträning eller uppvärmning inför dina benpass.

Du har också det sista alternativet att fortsätta med ett dedikerat kettlebellpass en gång i veckan vid sidan av din vanliga träning. Lycka till!

Rekommenderade program

träningsprogram snabb muskeltillväxt gustaf ollas

GENVÄGEN TILL ÖKAD MUSKELMASSA

Komplett för snabba resultat och maximal tillväxt!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:9 veckor

 

högintensivt träningsprogram

HÖGINTENSIVT STYRKEPASS

Högintensivt för maximal styrka och uthållighet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

träningsprogram för styrka

ÖKA I STYRKA MED GUSTAF OLLAS

Målinriktat för optimal styrka och explosivitet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och explosivitet
Tid:8 veckor

 

600x200_jakob

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons