Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Högintensivt styrkepass

Syftet med det här träningsupplägget är att kombinera styrketräning med konditionsövningar för kondition och muskeluthållighet.

Då det är ett väldigt intensivt pass passar det dig som gillar att utmanas och vill få ut så mycket som möjligt på gymmet och kanske har begränsat med tid för din träning.

1Video: Introduktion

Träna hårt och motiverat och ge inte upp även om det känns tufft, du kommer garanterat att märka skillnad i din uthållighet och styrka!

I det här programmet uppmanas du att pusha dig själva, har du dessutom möjligheten att träna tillsammans med andra kommer ni att kunna puska och peppa varandra och dessutom blir det nästan alltid roligare!

I träningen kommer du att kombinera en styrkeövning med en konditions- eller muskeluthållighetsövning vilket betyder att du kommer att bli rejält utmattad och det kommer att bli en utmaning att utföra styrkeövningarna med korrekt teknik. Så tänk på att du bör ha tränat ett tag och god teknik i de övningar som används.

Träningspassen är uppdelade i ett överkroppspass och ett underkroppspass och det fortlöper under sex veckor.

Träna hårt och motiverat och ge inte upp även om det känns tufft, du kommer garanterat att märka skillnad i din uthållighet och styrka!

2Starta igång din resa

Schema:

högintensivt träningsprogram
IntroduktionHär hittar du kort introduktion och videoklipp för detta program.
högintensivt träningsprogram
ÖversiktHär hittar du översikt för hela programmet.
Uppvärmning och stretching träningsprogram
UppvärmningAtt värma upp effektivt inför själva träningspasset är en viktig del av ditt träningsprogram.
600x250_rekommenderade_kosttillskott
KosttillskottVi hjälper dig att välja rätt kosttillskott som matchar ditt mål och träningsprogram!
Högintensivt träningsprogram Vecka 1
Vecka 1Första veckan på ditt nya träningsprogram, nu börjar äventyret!
Högintensivt träningsprogram Vecka 2
Vecka 2Dags att trappa upp tempot!
Högintensivt träningsprogram Vecka 3
Vecka 3Tredje veckan. Fortsätt utmana dig själv!
Högintensivt träningsprogram Vecka 4
Vecka 4Mer än halvvägs mot målet!
Högintensivt träningsprogram Vecka 5
Vecka 5En månad med din nya träningsrutin!
Högintensivt träningsprogram Vecka 6
Vecka 6Mållinjen i sikte, nu kommer slutspurten!
600x300_avslut
AvslutAvslutning
600x200_gustaf

Fitness Videos

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons