Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Avslut

Grattis! Du har nu genomfört ett åtta veckors styrketräningsupplägg i tre block, med fokus på basövningarna knäböj, bänkpress, och marklyft.

Har du följt instruktionerna gällande vila, tempo och övningsutförande samt skött sömn och kost bör du ha blivit starkare i alla övningarna och det är nu dags att välja hur du vill gå vidare.

Lättast är att bara börja om igen från vecka ett, då du bör kunna köra med tyngre vikter direkt från början.

Om du körde upplägget två gånger i veckan och vill lägga mer tid på träningen kan du testa att börja köra tre pass på ett rullande schema istället. Tänk då på att när träningsmängden ökar så blir återhämtningen desto viktigare.

Lycka till!

Rekommenderade program

träningsprogram för muskeltillväxt med pansar

BASPROGRAM FÖR OPTIMAL VOLYM

Basprogram med enkla övningar för maximal volym!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:8 veckor

 

träningsprogram snabb muskeltillväxt gustaf ollas

GENVÄGEN TILL ÖKAD MUSKELMASSA

Komplett för snabba resultat och maximal tillväxt!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:9 veckor

 

600x200_jakob

Fitness Videos

Relaterade produkter

  • PURE CREATINE fitnessup

    PURE CREATINE

    Marknadens mest effektiva kosttillskott för dig som vill...

    149 kr Köp
  • PURE OMEGA 3 fitnessup

    PURE OMEGA 3

    Förbättra hälsa och välmående med de livsviktiga fettyrorna!...

    149 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons