Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Vecka 5

Två veckor kvar, gör dem till de bästa två veckorna!

Nu är det bara två veckor kvar och du har nu fyra pass på dig att göra det här programmet till det bästa sexveckorsprogrammet du kört! Om du inte har ökat i alla övningarna kan du lägga lite extra fokus på de som du känner att du ligger efter i. Jobba på dina svagheter, det tjänar du på i längden.

Dag 2: Underkropp

Dag 3: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!
Denice Lundevall styrketräning
Jobba på dina svagheter, det tjänar du på i längden

Dag 5: Underkropp

Dag 6: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!

Dag 7: Vila

Helkroppspass för nybörjare Vecka 5
VilodagLadda inför nästa vecka!
600x200_denice

Relaterade produkter

  • PURE RECOVERY JORDGUBB fitnessup

    PURE RECOVERY

    Optimera återhämtningen för bättre träningsresultat! PURE RECOVERY innehåller...

    159 kr Köp
  • PURE POWER fitnessup

    PURE POWER

    Den perfekta kombinationen av prestationshöjande ingridienser för dig...

    249 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons