Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Vecka 1

Första veckan, nu kör vi!

Det här träningsprogrammet är som sagt för dig som fortsätter efter Helkroppspass för nyböjare Del 1 eller du som känner att du har tränat ett tag. Övningarna är lite svårare och det kommer krävas mer av dig, men träningen är effektivare.

Kom ihåg att första veckan kan ses som en ”inkörningsperiod”, träna på tekniken och lär dig programmet och upplägget.

Dag 2: Underkropp

Dag 3: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!
träningsschema denice
Vi lägger in fler av de så kallade basövningarna, lite tyngre övningar men som verkligen utmanar kroppens muskler.”.

Dag 5: Underkropp

Dag 6: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!

Dag 7: Vila

Helkroppspass för nybörjare Vecka 1
VilodagLadda inför nästa vecka!
600x200_denice

Relaterade produkter

2 Comments

  1. Profile photo of Cilla

    Cilla

    31 juli 2015 at 13:16

    Har nu kört en vecka, känns bra. Har bytt ut benböj och marklyft och kör maskin istället, då jag har en inflammation i höger framfot. Har som mål att klara en chins till jul. Ska efterdetta program köra chinsprogrammet. Mycket bra hemsida muscles.se.

    • Profile photo of Jakob Richloow, Redaktör

      Jakob Richloow, Redaktör

      2 augusti 2015 at 11:58

      Hej Cilla, kul att höra och tack för berömmet. Lycka till med foten och träningen!
      /Jakob, redaktör

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons