Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Översikt

Nu flyttar vi ut från maskinparken och kör med fria vikter för att få med stabiliseringsmuskler och få ett bättre, mer naturligt rörelsemönster.

Översikt_2

Vi lägger in fler av de så kallade basövningarna, lite tyngre övningar med som verkligen utmanar kroppens muskler och är väldigt effektiva för att bygga styrka eller större muskler men de ger också koordonation, kroppskontroll och en hel del bålstyrka.

Syfte:

  • Bli starkare och öka muskelvolym

Uppvärmning:

  • Mobilitetsträning utav hela kroppen både före och efter passet

Vila:

  • Jag rekommenderar att ha 1-2 vilodagar mellan dessa pass för att kroppen hinner återhämta sig ordentligt innan nästa helkroppspass. Men ”vila” menar jag aktiv vila, dvs lättare cardio som jogging, promenader, crosstraining eller dylikt. Känn efter hur kroppen mår och vad den vill ha.

Dag 2: Underkropp

Dag 3: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!
träningsschema denice
Vi lägger in fler av de så kallade basövningarna, lite tyngre övningar men som verkligen utmanar kroppens muskler.”.

Dag 5: Underkropp

Dag 6: Cardio

Övningar_Intervaller-i-roddmaskin
IntervallerAktiv vila, 30 min!

Dag 7: Vila

träningsprogram med denice lundevall
VilodagLadda inför nästa vecka!
600x200_denice

Relaterade produkter

  • PURE VITAMIN fitnessup

    PURE VITAMIN

    Säkerställ att kroppen får de viktiga näringsämnen den...

    179 kr Köp
  • PURE OMEGA 3 fitnessup

    PURE OMEGA 3

    Förbättra hälsa och välmående med de livsviktiga fettyrorna!...

    149 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons