Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Avslut

Sådär, då har du avslutat ett sex veckors styrketräningsprogram!

Som vi skrev inledningsvis så är det här ett program där du lär dig hantera kroppen och de övningar som förekommer inom styrketräning. Vi har arbetat med ett högt repetitionsantal, 12-15 repetitioner vilket betyder att du har stärkt upp senor, leder och ligament för lite tyngre tränings längre fram om du nu skulle vilja.

Så nu har du två alternativ i hur du vill fortsätta. Antingen börjar du om från vecka ett och fortsätter på samma upplägg, kanske med en extra träningsdag på ett rullande schema som vi skrev om i inledningen. Eller så fortsätter du med nästa program här nedanför, ”Helkroppspass för nybörjare del 2”. I det upplägget kommer du attfå arbeta med lite mer avancerade övningar och tyngre vikter och vi lovar att du kommer att fortsätta utmanas.

Rekommenderade program

träningsprogram med denice lundevall

PROGRAM FÖR NYBÖRJAREN DEL 2

Ytterliggare en nivå med helkroppsträning!
Intensitet:För alla
Mål:Öka volym, styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

600x200_denice

Relaterade produkter

  • PURE PROTEIN PÄRONSPLITT fitnessupp

    PURE PROTEIN

    Ge dina muskler den näring de behöver, när...

    249 kr Köp
  • PURE POWER fitnessup

    PURE POWER

    Den perfekta kombinationen av prestationshöjande ingridienser för dig...

    249 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons