Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Avslut

Grattis! Nu har du genomfört ett åtta veckors träningsprogram för muskeltillväxt.

Nu har du genomfört ett åtta veckors träningsprogram för muskeltillväxt och det är dags att utvärdera resultatet och bestämma dig för hur du ska fortsätta.

Nu kan det vara en bra idé att lägga in en vecka med lite lättare träning innan du påbörjar nästa period. Antingen kan du fortsätta på samma upplägg, om du fortsätter öka så är det bara att köra på.

Om du känner att du inte fick det resultat du önskade och vet att du har skött kosten och sömnen kan du testa att lägga in fler träningspass i veckan och då köra på ett rullande schema som vi skrev om inledningsvis. Ett annat alternativ är testa att köra en träningsperiod med fokus på maxstyrka innan du börjar om igen på det här programmet.

Kör hårt!

Rekommenderade program

högintensivt träningsprogram

HÖGINTENSIVT STYRKEPASS

Högintensivt för maximal styrka och uthållighet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och uthållighet
Tid:6 veckor

 

träningsprogram för styrka

ÖKA I STYRKA MED GUSTAF OLLAS

Målinriktat för optimal styrka och explosivitet!
Intensitet:Medel
Mål:Öka styrka och explosivitet
Tid:8 veckor

 

kettlebellspass för styrka och stabilitet

KETTLEBELLPASS

Specialutformat för styrka och stabilitet!
Intensitet:För alla
Mål:Styrka och stabilitet
Tid:8 veckor

600x200_peter

Relaterade produkter

  • PURE VITAMIN fitnessup

    PURE ZMA

    Optimera sömn och prestation med ZMA, en kombination...

    198 kr Köp
  • PURE OMEGA 3 fitnessup

    PURE OMEGA 3

    Förbättra hälsa och välmående med de livsviktiga fettyrorna!...

    149 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons