Annons
Annons

Mållinjen i sikte, nu kommer slutspurten!

Grymt jobbat, du är inne på den sista veckan av det här programmet, helkroppspass för nybörjare: vecka 6! Minns du hur det kändes första veckan? Ha med dig det när du tränar, hur mycket man kan utvecklas med rätt verktyg och motivation.

Känner du någon skillnad?

Efter fem veckors styrketräning som nybörjare bör du märka skillnad både i spegeln och på gymmet. Gör du inte det, kan det bero på att du antingen slarvat på eller utanför gymmet. Det du gör utanför gymmet, ex: hur mycket du äter och om du sover bra, påverkar träningen minst lika mycket som träningen i sig. Det är inte för sent att ändra på detta. Maxa helkroppspass för nybörjare: vecka 6 och gör allt rätt. Resultaten kommer!

träningsprogram denice lundevall Helkroppspass för nybörjare: vecka 6
Grymt jobbat, du är inne på den sista veckan av det här programmet!

Dag 1: Maskinträning

Annons

Dag 2: Cardio

Dag 3: Promenad

Dag 4: Stabilitetsträning

Dag 5: Vilodag

Dag 6: Promenad

Dag 7: Vilodag

Grattis! Du har nu slutfört detta program. Läs gärna avslutningsdelen av programmet för fler träningstips och fortsätt kämpa!

Annons