Annons
Annons

Börja utmana dig själv i vecka 2!

I helkroppspass för nybörjare: Vecka 2 är det dags att börja öka på lite och börja utmana dig själv! Kom ihåg att du fortfarande är i en inlärningsfas, fokusera på teknik och utförande.

Fortsättningen efter första veckan

Första veckan var som sagt en chans för dig att öva på tekniken och lära dig hitta på gymmet. Dessutom var det en möjlighet att bekanta dig själv med den utrustning som du skall använda dig av de kommande träningsveckorna. Nu bör du ha fått lite bättre koll på vilka vikter du ska använda och hur passen ska utföras. Då är det dags att börja öka på lite och börja utmana dig själv. Kom ihåg att du fortfarande är i en inlärningsfas, fokusera på teknik och utförande. Nu kör vi igång helkroppspass för nybörjare: vecka 2!

träningsprogram denice lundevall helkroppspass för nybörjare: vecka 2
Dags att börja öka på lite och börja utmana dig själv!

Dag 1: Maskinträning

Annons

Dag 2: Cardio

Dag 3: Promenad

Dag 4: Stabilitetsträning

Dag 5: Vilodag

Dag 6: Promenad

Dag 7: Vilodag

Annons