HELKROPPSPASS FÖR NYBÖRJARE DEL 2

VECKA 2 MED DENICE LUNDVALL
Annons
Annons

Dags att öka på!

Till Helkroppspass för nybörjare del 2: Vecka 2 har du haft chansen att lära känna de fyra passen du kommer använda dig av och det är dags att öka på intensiteten.

Fokus under andra veckan

Tänk på att fokusera på tekniken i basövningarna men sträva efter att köra slut musklerna i Helkroppspass för nybörjare del 2: Vecka 2. Mjölksyra och träningsvärk är dina vänner! Det ska kännas att träna hårt och känns det inte så får du troligtvis inte heller lika bra resultat. Känslan (och stundvis smärtan) i musklerna är ett positivt tecken på att din träning utvecklas åt rätt håll.

Denice Lundevall styrketräningprogram Helkroppspass för nybörjare del 2: Vecka 2

Dags att öka intensiteten, men glöm inte att fokusera på tekniken i basövningarna.

Dag 1: Överkropp

Dag 2: Underkropp

Annons

Dag 3: Cardio

Dag 4: Överkropp

Dag 5: Underkropp

Dag 6: Cardio

Dag 7: Vilodag