BOOTYLICIOUS: FOKUS PÅ RUMPA OCH BEN

VECKA 6 MED DENICE LUNDEVALL
Annons
Annons

Smooth sailin'

När du tränar enligt samma program under längre perioder kan det vara nyttigt att ha pass där man bara känner att man kommer in och ”gör jobbet” och sedan drar hem. Det är så det ska börja kännas lite då och då när du nått till fast rumpa och snygga ben: vecka 6!

Ingen anledning att slarva, kör hårt!

Men tro inte att dessa pass ska vara någon slags mes-pass, tvärtom. Lär dig att ha en hög lägstanivå så kommer de bästa passen vara de där du verkligen överträffar dina egna förväntningar! Det är viktigt att behålla fokusen och disciplinen om du ska få drömrumpan och drömbenen. Dags att sätta igång med fast rumpa och snygga ben: vecka 6!

Fast rumpa och snygga ben: vecka 6 denice lundevall träningsprogram

Lär dig att ha en hög lägstanivå och fortsätt pusha dig själv!

Dag 1

Annons

Dag 2: Cardio

Valfri konditionsövning 30 min.

Dag 3: Vila och stretcha

Dag 4

Dag 5: Cardio

Valfri konditionsövning 30 min.

Dag 6: Vila och stretcha

Dag 7: Vilodag

Annons