Annons
Annons

Step it up!

Nu har du testat programmets två träningspass och bör ha fått lite koll på upplägget. Du kanske också kommit in i de övningar och redskap som programmet innehåller. Det är bara bra, nu är det dags att fortsätta inlärningsprocessen i fast rumpa och snygga ben: vecka 2!

Tänk på att träna hela kroppen

Nu kan du börja öka på! Kom ihåg att målet är att få kontakt med musklerna i ben och rumpa och verkligen krama ur allt ur dem. På så sätt tvingar du dem att växa och bli starkare! Du är grym som jobbar hårt för att tighta till både rumpa och ben. Men glöm inte bort att träna överkroppen också! Att vara jämnstark är väldigt viktigt för både hälsa och för att undvika skador. Du kan dra massa inspiration från vår övningsbank. Våga testa nya övningar och variera träningen för bra träningsresultat och för att undvika att tappa motivationen. Som sagt, behåll din strukturella balans genom att träna överkroppen under tiden du kör detta träningsprogram för fast rumpa och ben.

Kom ihåg att en stark kropp är stark överallt! Nu kör vi fast rumpa och snygga ben: vecka 2.

denice lundevall muscles fast rumpa och snygga ben: vecka 2
Målet är att få kontakt med musklerna i ben och rumpa och verkligen krama ur allt ur dem!

Dag 1

Annons

Dag 2: Cardio

Valfri konditionsövning 30 min.

Dag 3: Vila och stretcha

Dag 4

Dag 5: Cardio

Valfri konditionsövning 30 min.

Dag 6: Vila och stretcha

Dag 7: Vilodag

Annons