Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Statisk situp

Förberedande: Lägg dig på rygg med benen böjda 90 grader och fotsulorna i golvet. Armarna längs sidorna.

Utförande: Tryck ner ländryggen i golvet, andas in i magen och spänn magmusklerna. Dra dig upp tills överkroppen är vinklad 45 grader mot golvet och håll positionen. Armarna pekar rakt framåt utanför benen.

Kom ihåg: Sträva efter att hålla överkroppen så rak som möjligt. Övningen får inte kännas i ryggen, vilket ofta betyder att magmusklerna är för trötta eller för svaga.

Instruktionsvideo

Illustration av utförande

Kommer inom kort.

Statisk situp stimulerar

muskelbild mage

Statisk situp ingår i

helkroppspass med denice lundevall

PROGRAM FÖR NYBÖRJAREN

Komplett med enkla övningar och resultat direkt!
Intensitet:För alla
Mål:Komma igång och börja träna
Tid:6 veckor

Fitness Videos

Relaterade produkter

  • PURE POWER fitnessup

    PURE POWER

    Den perfekta kombinationen av prestationshöjande ingridienser för dig...

    249 kr Köp
  • PURE VITAMIN fitnessup

    PURE VITAMIN

    Säkerställ att kroppen får de viktiga näringsämnen den...

    179 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons