Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Knästående crunches i dragapparat

Förberedande: Lägg ut en matta på golvet så slipper du få ont i knäna.

Utförande: Sitt ner på knä, håll fast repet vid halsen och krumma överkroppen neråt/framåt.

Kom ihåg: Kom ihåg att spänna in magen under tiden för att aktivera de inre magmusklerna. Tänk också på att överkroppen skall arbeta krummande – alltså från sträckt läge till kutande läge. Annars aktiveras höftböjarna till största del.

Illustration av utförande

Knästående chrunches i dragapparat

Knästående crunches stimulerar

muskelbild mage

Relaterade produkter

  • PURE OMEGA 3 fitnessup

    PURE OMEGA 3

    Förbättra hälsa och välmående med de livsviktiga fettyrorna!...

    149 kr Köp
  • PURE RECOVERY JORDGUBB fitnessup

    PURE RECOVERY

    Optimera återhämtningen för bättre träningsresultat! PURE RECOVERY innehåller...

    159 kr Köp

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons