Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Omvända hantelflyes för baksida axlar

Förberedande: Greppa hantlarna och ställ dig framåtlutad eller lägg dig med bröstet på en bänk med överkroppen så parallellt med golvet som möjligt.

Utförande: Dra ihop skulderbladen och lyft armarna rakt utåt tills de är parallellt med golvet. Håll en sekund i toppläget och sänk sedan tillbaka armarna men utan att skulderbladen åker isär förrän armarna är i bottenläget igen.

Kom ihåg: Håll axlarna sänkta.

Instruktionsvideo

Kommer inom kort.

Illustration av utförande

Kommer inom kort.

Omvända hantelflyes stimulerar

muskel rodd

Omvända hantelflyes ingår i

träningsprogram för muskeltillväxt med pansar

BASPROGRAM FÖR OPTIMAL VOLYM

Basprogram med enkla övningar för maximal volym!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:8 veckor

Fitness Videos

Relaterade produkter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons