Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Face pull

Förberedande: Ställ dig lätt framåtlutad framför kabelmaskinen, andvänd det långa repet som handtag och greppa det längst ut.

Utförande: Dra skuldrorna bak och ner och dra samtidigt armarna upp förbi huvudet. Händerna bör vara i höjd med pannan och armbågarna bör vara i höjd med axlarna, vinkeln i armbågen ska vara 90 grader eller straxt under. Håll en sekund i topp läget och sänk långsamt tillbaka igen till raka armar.

Kom ihåg: Se till att axlarna inte åker upp mot öronen under rörelsen. Vanligt är också att armbågarna åker in mot kroppen eller att händer hamnar för nära huvudet vid utmattning eller om vikten är för tung.

Instruktionsvideo

Kommer inom kort.

Illustration av utförande

Kommer inom kort.

Face Pull stimulerar

muskel rodd

Face pull ingår i

träningsprogram snabb muskeltillväxt gustaf ollas

GENVÄGEN TILL ÖKAD MUSKELMASSA

Komplett för snabba resultat och maximal tillväxt!
Intensitet:För alla
Mål:Öka muskelmassa och volym
Tid:9 veckor

Fitness Videos

Relaterade produkter

  • PURE VITAMIN fitnessup

    PURE ZMA

    Optimera sömn och prestation med ZMA, en kombination...

    198 kr Köp
  • PURE CAFFEIN fitnessup

    PURE CAFFEIN

    För dig som behöver extra ork och mental...

    149 kr Köp

One Comment

  1. Johan

    19 juli 2016 at 12:03

    Skulle ni kunna lägga upp en instruktionsvideo? Har hittat lite olika utföranden på google

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons