Butik
Övningar
Program
Recept
TV
Forum

Liggande tricepspress

Förberedande: Fäll bänken så den ligger plant. Välj en skivstång med passande vikt och greppa med ett relativt smalt överhandsgrepp. Lyft upp skivstången så du har den strax över bröstet.

Utförande: Låt underarmarna vara fixerade i samma position och låt skivstången kontrollerat falla tillbaka mot ditt huvud så du har den ungefär vid pannan. Pressa sedan tillbaka skivstången till utgångsläget och upprepa övningen.

Illustration av utförande

Liggande tricepspress

Tricepspress stimulerar

 Liggande tricepspress - triceps


Liggande tricepspress ingår i

helkroppspass med denice lundevall

PROGRAM FÖR NYBÖRJAREN

Komplett med enkla övningar och resultat direkt!
Intensitet:För alla
Mål:Komma igång och börja träna
Tid:6 veckor

Relaterade produkter

One Comment

  1. Pingback: 2 februari 2015 | Rebecca Jöre - Träning & Hälsa

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Annons