Ehh? Lat att hålla på med ugn och kyckling till frukost? Late mannens frukost är snarare havegryn, nötter, proteinpulver och mjölk i en mixer och svepa på någon minut.
Den late mannens frukost.
Dagar när jag känner mig lite extra lat så gör jag så här!
Jag tar fram en frusen kyckling-filee, kryddar den och slänger den i ugnen i en timma, 200 grader.
Sätter mig framför TV-n och trycker ner två bananer och två äpplen, när fileen är färdig gör jag lika dant med den.
Ehh? Lat att hålla på med ugn och kyckling till frukost? Late mannens frukost är snarare havegryn, nötter, proteinpulver och mjölk i en mixer och svepa på någon minut.
En kyckling på morgonen hade jag aldrig orkat tillaga eller fått ner för den delen. Kyckling är gott men en torr kycklingfilé är ingen höjdare när man på morgonen inte har den största aptiten![]()
Det bästa är att köra kokta ägg, bara äta rätt upp och ner tillsammans med någon kolhydratkälla. Kall mat ska det vara på morgonen![]()
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Jag köper styckade o frysta fileer på Willys,,,,bekvämt.
Den blir inte torr om du har den lagom tid i ugnen eller på stekplåten,,,, prova!
Ska du steka den så måste den tina i två timmar först.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)