Ät mindre kolhydrater, mer protein (självklar sak..) , ut och springa på ca. 65% av max puls bränner mest fett. Piller som tar bort under huds fett om din ekonomi tillåter?Mycket aerobisk träning! tex simmning löpning cykling etc.
Tjena,
Jag söker hjälp att lägga upp ett träning och kost schema för 'maximal' fettförbränning utan att gå ner för mycket i vikt. (går gärna upp i vikt genom muskler)
Jag tränar just nu ca 3-5 ggr i veckan, styrketräning och till viss del konditionträning (löpning) + ishockey.
Nu de senaste 2-3 månaderna har jag lagt ner extra mycket tid på gymmet, som gett resultat. Större, tydligare muskler (mest biceps, triceps, bröst, rygg) och även tappat lite mage. Det är här jag vill ha hjälp!
Jag vill bli av med mage och sk lovehandles (fett generellt). Inte på jakt efter 6-packet, men plattare mage. Vet att punkt förbränning inte är möjligt och vill ha ett kost samt tränings schema att följa, för bästa resultat.
Kille, 184cm, runt 80kg inte vägt mig på ett tag (bryr mig inte så mycket om vikten egentligen)
Oehört tacksam om man kan få lite hjälp iallafall, en början![]()
Ät mindre kolhydrater, mer protein (självklar sak..) , ut och springa på ca. 65% av max puls bränner mest fett. Piller som tar bort under huds fett om din ekonomi tillåter?Mycket aerobisk träning! tex simmning löpning cykling etc.
Okej, ska försöka ändra min kost, som just för tillfället är blandat med skit och nyttigheter. Ska även försöka få in simning och annar mycket röra på sig träning! Vad för piller syftar du på?![]()
Låter bra! Sök på gymgrossisten på tex ripped fuel, black burn eller klicka på vänster sidans spalt på fettförbränning så kommer det nog upp mycket!![]()
Ex på mitt mat schema. Frukost: Havregryns gröt. Mellan mål: 1 ägg. lunch: Vad skolan har att erbjuda. Mellan mål: 100% Whey Gold Std. Sen 2h senare tränar jag. När jag är hemma efter gymmet så blir det middag. Kvällsmat: 100% Whey Gold Std och Knäckebröd (oftast med tornfisk)
Man ska äta ofta men aldrig äta så man blir proppmätt. När man äter så startar ju kroppens naturliga fettförbränning. Och om man äter lite men ofta så håller förbränningen på under hela dagen + Man ska inte äta mer kolhydrater än vad man gör av med.
Jag käkar aldrig vitt bröd. Äter Nästintill alltid knäckebröd för att det innehåller mycket fibrer. Om jag käkar vanligt bröd så blir det mörkt fibrigt bröd![]()
Lycka till på vägen!
// Keep Pumping
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)