Vad sägs om att träna systematiskt med ett bra program några månader? Intermittent träning utan kunskap är svår att diagnostisera.
Hejsan!
Jag har lite funderingar om bröstmuskulaturen. Jag har tränat till och från i ca 4 år, styrketräning i intervallperdioder blir det samt thaiboxning i drygt 1 år, alltså inte allt för mycket träning.
I alla fall, jag har 2 problem gällande mina bröst:
1. Mitt vänstra är större, märkbarn skillnad bara genom att kolla på mig utan tröja lixom.
2. Får en känsla av att mina bröst inte tränas i mitten, det lixom lutar innåt mot bröstkorgen.
Har jag tränat för lite bröst, eller kanske rent av för lite rygg? Eller både och? Jag har ingen aning om sånna här saker det är därför jag vänder mig till ett sånt här forum! Please help me out!

Vad sägs om att träna systematiskt med ett bra program några månader? Intermittent träning utan kunskap är svår att diagnostisera.
Hej!
När du säger att du tränat i fyra år, menar du egentligen att du tränat till och från under fyra år? Att bygga upp bra bröstmuskulatur är inget man gör över en nattDet tar väldigt lång tid att få en bra bröstmuskulatur och det är rätt vanligt att det finns en storleksskillnad mellan brösten. Detta brukar jämna ut sig med tiden. Dock viktigt att du ser till att lyfta korrekt så att det inte sker något felbelastning, dvs. att vikten blir ojämn över bröstmuskulaturen.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
-Det hade säkert varit en bra idé, dock då hade jag behövt någon som lägger upp ett program med mig..Vad sägs om att träna systematiskt med ett bra program några månader? Intermittent träning utan kunskap är svår att diagnostisera.
- Japp, och det va faktiskt det jag skrevHej!
När du säger att du tränat i fyra år, menar du egentligen att du tränat till och från under fyra år? Att bygga upp bra bröstmuskulatur är inget man gör över en nattDet tar väldigt lång tid att få en bra bröstmuskulatur och det är rätt vanligt att det finns en storleksskillnad mellan brösten. Detta brukar jämna ut sig med tiden. Dock viktigt att du ser till att lyfta korrekt så att det inte sker något felbelastning, dvs. att vikten blir ojämn över bröstmuskulaturen.
. Okej okej, då antar jag bara att det är o köra på! Vilka skulle isåfall de "bästa" övningarna till bröst vara? Just nu kör jag mycket med maskiner men vill gå över till fria vikter och typ bänkpress
Bra övningar för brösten är bänkpress, sned bänkpress, sned hantel bröstpress, liggande hantel bröstpress, cabelcross over! brukar köra med dom för det mesta när det gäller bröst!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)