hejsan, ska om några månader börja deffa bort fettet på magen, har varit i bulk session ett tag och vill få bort det sista lastet på magen för ett stadigt 6 pack! tips på vad jag ska börja köra? Fokus ligger mest på nedre magmuskelfettet! det ligger som en liten fettklump där bara.. BLÄ. HJÄLP![]()
Om du inte har hört det tidigare så kan jag berätta det nu, det går inte att välja var din kropp ska hämta energi på kroppen![]()
Har du kört bulk antar jag att ditt matintag varit ganska okontrollerat och förbränningsträningen kanske inte så aktiv. Detta måste du förändra om du ska lyckas få ett sexpack. Dels gäller det att du styr upp din kost och gör en någorlunda beräkning på vad du kan äta och fördela det under dagen. Kombinera detta med ökad aktivitet i form av promenader, löpning eller vad du önskar. Du måste också mäta dina framsteg så du ser hur du ligger till och hur utvecklingen går för eventuell justering. När jag ska ner brukar jag mäta varje dag över buken vid ett givet tillfälle och dokumenterar sedan så jag kan följa min utveckling.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)