+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hur trovärdigt är detta?

Tunechi är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard Hur trovärdigt är detta?

Detta kan inte stämma om jag inte är helt ute och cyklar!
    Insanity - the hardest workout ever put on DVD - YouTube

Jag är inte tjock. Inte det minsta. Mina muskler syns tydligt. Dock syns nedre magrutor icke så bra. Så jag letade efter en bra "cardio" och så fick jag fram detta som resultat. Vad tycker ni? Känner ni till någon bra cardio som minskar fettet?

Tack på förhand!

RobinJ är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2012

Standard

Cardioträning innebär träning av det kardiovaskulära systemet, alltså hjärta och lunga. Och vad är då inte bättre en ett traditionellt fyspass där man använder kroppen som vikt. Visst, man ska väl inte ta deras löfte att bli rippad på 60 dagar, men det är en tuff och effektiv träning. Syftet med cardioträning är att bränna kalorier och bygga uthållighet. Har själv inte kört något "cardiopass" mer än fysträning inom fotbollen samt ellipsmaskin/crosstrainer.

Nu är ju jag heller inte utbildad inom detta område och går på egen erfarenhet och "fakta", så jag kan ju inte lova att det jag nu skrivit stämmer till 100%.
    Hoppas du hittar det program du söker!

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Det är en lite konstig fråga, eller snarare väldigt svår att besvara.. Det finns ingen cardio som minskar fettet men all cardio påverkar förbränningen och en ökad förbränning gör att din kropp behöver mer energi vilket kan påverka och minska fettreserverna. Det förutsätter ju att du förbrukar mer energi och inte kompenserar den förlorade energin med mer mat.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg