Är det detta du menar: Styrkehall - Hofors kommun [NS4 version]
Verkar vara 14-års-gräns i klubben.
Hej, jag bor i en liten stad som heter hofors, gymm finns här i hofors men man måste vara 18 år för att komma in, så jag sökte lite på internet vad jag skulle kunna göra, senare hittade jag muscles.se och bestämde mig för att öppna en ny tråd,
Ålder:13
Vikt:46kg
Läng:163-165cm
har alldrig tränat förr så vet ingenting just nu och kan ni hjälpa mig vad jag ska äta o.s.v
vad jag behöver köpa tack..

Är det detta du menar: Styrkehall - Hofors kommun [NS4 version]
Verkar vara 14-års-gräns i klubben.
hmm min morbror sa till mig att det var 18^^ men kan ju endå inte gå dit är inte 14 vill bygga lite muskler innan 14

Möjligen har de organiserad träning för yngre ungdomar. Ring och fråga.
Det enda du behöver om du ska träna hemma är ett viktpaket, en bar skivstång och ett Power rack
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Som 13-åring kan det kanske bli svårt att få ihop pengarna. Och utrymmet. Och kunskapen. Och säkerheten. Allvarligt talat, träna ensam som 13-åring? Eller jag kanske missförstår?
Nej, den bästa chansen är troligen att klubben har tränarledda träningar för unga ungdomar på fasta tider. Att gymmet inte är allmänt tillgängligt förrän du är 14 kan jag förstå, men ring och hör om de har träningar för unga.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)