+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Starthjälp.

Retepoj är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard Starthjälp.

Hejsan!

Mitt namn är Peter, 26 år. Gick ner från 110 kilo till 55 kilo på mindre än sex månader, vilket medförde att alla muskler försvann. Gick upp till 80 kilo och låg där 1 år, sen upp till 85-90 kilo. Nu har jag gått ner till 80 kilo och är less att vara smal, istället för att åka upp och ner i vikten så vill jag börja träna, och jag är person där allt eller inget gäller.

Har fixat gymkort och instruktör som visar träningsredskapen.

Men nu vill jag ha tips gällande allt, mat, träning osv, kosttillskott. Mitt mål är att få en snygg kropp helt enkelt, lagomt vältränad över hela kroppen.

Min längd är 183 cm, om det spelar roll.

Hoppas på tips från er som är lite mer erfarna.
    Gott nytt år.

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

80 kg på 183 cm är väl inte särskilt smalt?

Du behöver inte lägga så mycket tid på mat och kosttillskott mer än att du äter bra mat, dvs. varierad kost som inkluderar 3 måltider och 3 mellanmål med varierande innehåll. Du behöver ju inte lägga överdriven fokus på kolhydraterna utan ha en jämn fördelning. Detta kommer man väldigt långt på och proteinpulver kommer inte direkt hjälpa dig snabbare om annat än att det kan fungera som placebo.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg