Hur länge har du kört enligt detta schema?
Proteinpulver hjälper inte till vid viktminskning.
Hej
Jag gå inte ner i vikt trots allt:
Tränar 3 dagar/v med hög reps + ca 3-4x30sek hopprep mellan seten. Går alltså igenom hela kroppen på en vecka.
Kort promenad 20min varje morgon före frukost. Jag dricker bara 3 glas vatten innan.
Jag äter lchf med mycket lite kolhyrater, men ibland lördagsgott, ingen" överätning"
Protein efter träning. Stort D-vitamin tillskott och en multivitamin/dag
Testar nu Calcium Pyruvate före måltid och före träning. Med pyruvate verkar jag ligga i ketos mycket, men inget händer ändå.
Jag äter ungefär var 3-4h. Oftast när kroppen skriker efter mat. Massor med vatten dricker jag oxå under hela dagen.
Jag känner att detta är synd för jag har så mycket muskler och känner mig starkare än nånsin men det ligger lager med fett över dessa vackra muskler, som bara envisas med att sitta kvar. Jag verkar bara bli starkare och starkare men tappar aldrig i fettvikt.
Ska det vara såhär svårt?
Hur ofta kan man ta proteinpulver? kan det hjälpa viktminskning?
Hur länge har du kört enligt detta schema?
Proteinpulver hjälper inte till vid viktminskning.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
tränade mest mage i 8 veckor för att stärka den efter 2 graviditeter. Nu har jag snart kört 6 veckor med helkroppsträning. Innan har jag joggat/HIITat/ styrketräna i 2 år efter senaste graviditeten. Jag vet nu vad jag gjort fel i 2år. (slarv med mat och överträning)
Nu verkar jag göra rätt. Måste säga nu att jag är superglad för jag prova en sexig blus som jag köpte för nästan 3 år sen och tänkte "den här ska jag komma i" När jag tog på den första gången så var det över tio cm kvar innan jag kunde knäppa runt magen och runt armar strama det som fan. Jag prova den för några månader sen och hade 6-7cm kvar tills jag kunde knäppa. Nu ikväll när jag prova kan jag knäppa den!!! men den är liiite stram än vid midjan och perfekt runt armar!!!! Sååå glaaaad!!! jag hoppar och skuttar!
Jag var orolig när jag starta detta inlägg för jag ställde mig på vågen och där har det inte hänt nåt, kanske -0,5kg
Jag KOMMER FAKTISKT FÅ VARA EN RIKTIGT HET MORSA PÅ JULFESTEN I ÅR! FATTA VILKEN LYCKA ATT FÅ VA SEXIG SOM MORSA NU NÄR JAG ÄR SINGEL OCH VILL RAGGA!![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)