Sök lite på forumet så kanske du hittar något...
Tjenare alla medlemmar på muscles, skulle vilja fråga er om hjälp med ett träningsprogram då jag känt att det får vara nog med tid framför datorn och mer tid i gymmetÄr i hyfsad form för tillfället men känner att jag vill bli lite mer 'ripped' typ, dock inte stor som en bodybuilder. Såg att man skulle posta hjälpgrejer så att ni förstår så mycket som möjligt så:
Jag är 15 år, väger runt 80kg och 181cm lång, tränat på gym lite oseriöst ett par gånger och äter väl normalt enligt mig. Mitt mål är väl att bli all around ripped men inte för stor.
Hoppas att ni kan hjälpa mig med ett träningsprogram för detta, jag planerar att gymma 3-4 gånger i veckan.
MVH David

Sök lite på forumet så kanske du hittar något...
Jag tycker du kan börja med att träna hemma med din kroppsvikt och eventuellt lägga till lite "random" vikter i form av vattenflaskor, väskor etc. Det viktigaste av allt är att du håller dig till rutinen och kör vidare sen kommer du säkert vilja se vad som finns runt hörnet (gymmet)![]()
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)