Tänkte dela med mig lite av den senaste erfarenheten.
Jag hade kommit in i en bra fas och tränade ofta och bra. Så jag tänkte att man kanske kunde ta och testa "Ripped Fuel" för att se om det kan bidra till något. Vet att det inte finns nått som heter "fettförbräningspulver", Men detta innehåller ämnen som t.ex. kanel, cayennepeppar, rosenrott, koffein osv som har visat sig ha en effekt på ökad metabolism och höjd kroppstemperatur. Detta i samband med träning kan ge lite fettförbrännande effekt.
Efter 1 veckas användning, där man ska ta tabletterna 1gg innan fruskot och 1 innan en annan måltid eller träning. Det hela började med att man kände sig lite kass i magen om man tog dessa innan frukost.
Det hela slutade med att jag nu har haft magont i 3-4 dagar och känner mig slö och ur form. Så testa inte detta. Visst, det kanske funkar annorlunda på andra människor, men om ni inte vill riskera att få en veckas avbrott i träningen och ha ont i magen, så testa inte!!!!
Jag har bara positivt att säga om Ripped Fuel, svettades lite extra mycket de första dagarna sedan märkte jag att jag orkade mer på gymmet och musklerna började framträda mycket snabbare. Antar att man reagerar olika...
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)