+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: från soff-mage till platt mage?!

mombie är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard från soff-mage till platt mage?!

Hej igen allihopa!

Jag har väll samma problem som en mängd andra tjejer kan jag tänka mig... MAGEN!
    Jag tränar regelbundet på gym, går på pass osv. Käkar kanske inte alltid det som rekomenderas av hårdtränare... det händer saker med min kropp, bra saker, muskler har trätt fram, fett har försvunnit men magen... den förblir den samma lilla pluffsmagen dn alltid varit... varför? Tre gånger i veckan i alla fall kör jag mage på alla konstens möjliga sätt... tips för att få bort pluffsmagen vore tacksamt.. med övningar och med tips om bra mag-mat!

karinfallen är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Fortsätt med styrketräningen, försök även få in mer cardio skulle jag nog säga. Det går inte att punktförbränna - tyvärr. Så du kan nog göra magövningar till förbannelse utan att det för den sakens skull försvinner fett från just det området. Kroppen bränner fett jämnt fördelat eller hur man nu ska förklara det. Så tänk helkropp. Tänk efter vad för slags energi du stoppar i dig när du käkar. Hur stor del är protein/kolhydrater/fett? Hur stort kcal-intag har du totalt på en dag? Hur mkt gör du av med? Sånt kan va bra att kolla upp.

Baxpin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Hur tränar du magen?

drktsprk är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard

Någon som vet ett bra sätt hur man tränar magen då?

Sharp är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Dec 2011

Standard

Löpning är väl en bra fettförbrännare för kroppen rent generellt ?
    Real recognize real.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg