+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Viktökning/Nikotin

snuffas är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Standard Viktökning/Nikotin

Hejhej ny här på forumet.

Tänkte höra med er mer erfarna vad det gäller nikotin o träning, har kikat runt på google osv men inget konkret har dykt upp.

Jag är 175 kort o väger 75kg.

Jag är väldigt smal o har rätt grova armar för min längd o vikt.
    Idag snusar jag och tränar väldigt mycket men går inte dirket upp i vikt o jag äter mycket mat och tar ibland kostillskott , proteinpulver, jag jobbar som grovarbetare o har god fysik f.öv, nån som tror att snuset är boven till att jag har svårt att gå upp i vikt ?

Mvh Fredrik

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Det kan säkert ha en del i det men inte enbart. Det är snarare en indirekt anledning eftersom snuset minskar din aptit. Du tror förmodligen du äter mer än vad du egentligen gör.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

stelius är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av spiderman Visa inlägg
    Det kan säkert ha en del i det men inte enbart. Det är snarare en indirekt anledning eftersom snuset minskar din aptit. Du tror förmodligen du äter mer än vad du egentligen gör.
    Har du någon fakta bakom dit påstående om att snus minskar aptiten? När jag började snusa hade jag ofta ingen jättematlust i samband med att jag hade en snus i munnen men det försvann ganska snabbt. Varför skulle nikotin minska matlusten? Säger inte att du nödvändigtvis har fel, men lite fakta skulle vara spännande!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg