Vad finns det för utrustning på skolans gym? Har ni skivstång och vikter?
Jag har nu under ett års tid gått ner minst 25kg. Behöver hjälp och tips på hur jag ska gå ner de sista 10-15 kilorna. Just nu väger jag 93kg,är 181cm (Det vill säga att jag har fortfarande en bit att gå) Tänker börja från och med nu med att äta så lite kolhydrater och socker som möjligt.
Jag går fortfarande i skolan så jag måste anpassa mig till vad jag gör i skolan. Men med mitt schema som jag har nu, i skolan.Har jag många håltimmar (1-2timmars) nästan varje dag. Så jag tänkte träna då. Jag har lagt upp mitt träningsschema såhär. Måndag: benträning+20minuters kondition (till att börja med)
Tisdagar: Armträning, samt 20minuters kondition. Onsdagar: Har jag idrott, vilket jag tycker är vilodag. Torsdagar. Armträning igen, plus 20minuters kondition som vanligt
fredagar: benträning och kondition 20minuters. på helger tänker jag vila men efter några veckor tänker jag träna lite lätt där också. Ps. jag bor ute på landet så jag måste träna under skoltid, Hinner inte åka till gym annars.
Just nu kör jag på skolans gym. Men ska om ungefär 2-3 veckor köpa ett gym kort på ett riktigt gym. (Det vill säga mer maskiner) Samt ska jag fråga om hjälp där då.
Vill gärna ha lite synpunkteroch tips. Jag kommer verkligen lyssna på er, Vill jätte gärna att ni hjälper mig att ändra på mitt träningsschema för detta är bara ett smaktest. tex behöver jag träna mer kondition?
Funderar på att blogga om det här senare.
Vad finns det för utrustning på skolans gym? Har ni skivstång och vikter?
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)