du kan INTE punktförbränna.
Jag är rätt ny inom det här med shaker osv...
Men finns det någon shake som ni skulle rekomendera om man tränar och vill bli av med överflödigt fett men ändå behålla den muskelmassa man har?
Inte deffa utan de extra kilona man har på magen =)
Tack på förhand!

du kan INTE punktförbränna.
Prestationshöjande : Hårdpumpande metallmusik
Kombinera styrketräning och konditionsträning. Öka proteinintaget, ät rätt sorts fetter och minska något på kolhydraterna. Skippa socker så mkt det går. Drick mycket vätska under dagen. Shakes är inte nödvändigt för fettförbränning/viktnedgång. Se till att äta rätt mat, rätt mängd och rör på dig. Läs mer här: http://www.muscles.se/fraga-branna-f...ler-samtidigt/
Senast redigerad av karinfallen den 2011-08-25 klockan 14:12.
Så om man ska ta någon shake så är det rena proteinshaker man ska köra på med andra ord?
Tränar man hårt och ofta kan extra tillskott vara nödvändigt för att upprätthålla muskulaturen. Så jag skulle nog säga att det beror på hur din personliga träningsfrekvens ser ut. Men många gånger räcker det gott och väl med en sund kosthållning för att hålla sig i form... det är ju väldigt individuellt. Proteintillskott är inte särskilt billigt och inte heller nödvändigt alla gånger - och det är absolut ingen "mirakelkur" som automatiskt ger en vältränad kropp.
Jag, känner väl mer att det är ett skönt sätt när man sitter på tunnelbanan till och från träningen. Vill dock inte ha något som man går upp i vikt av. Så då är de väl proteinshakes som finns?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)