Hej!
Nu är det så här, jag måste gå ner i vikt minst 12kilo väldigt snabbt. Jag har börjat med att träna 3/4gånger i veckan, då jag totalt simmar: 1,5km varje pass på 45minuter.
Totalt: 1,5x x 4 = 6km / veckan. - simning
Kost:
Frukost: 3dl yoghurt
Lunch: Inget.
Middag: 3dl yoghurt eller valfri mat om jag pallar laga mat, då jag försöker göra en portion till mig som ligger på 500-600 kalorier ~
Totalt: 1000- kcal om dagen.
Jag vet att många kommer skriva att jag inte kommer orka att hålla igång, men på 1 vecka har jag gått ner 4kilo av detta.
info:
kön: man
ålder: 18-25~
bredd: 105
vikt: 100
längd: 193cm.
Är detta en bra viktminskning? Kan jag göra något bättre? Kommer jag märka bra resultat inom 1-2månader?
OBS: under 1 vecka har jag inte ätit något onyttigt, dvs: godis, läsk, bakvärk etc etc... Jag har blivit erbjuden flertal gånger men tackat nej.
Med min motivation och vilja känns det som jag kan hålla på så här för alltid
Allt jag kan säga är att min motivation är kärlek, därför tror jag att jag kommer lyckas.
Synpunkter tack:
Mitt mål är:
Vikt: 88kilo,
Midja: 90cm.
Vill du bara gå ner i vikt utan att ha några krav på vad det är vad du går ner så är det bara att begränsa kaloriintaget till hälften och lägga lite träning på det. Det finns VLCD-dieter där du kan gå ner snabbt. Men det är inget jag rekommenderar eller tycker är vettigt öht.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)