Gainer och Kreatin![]()
Hallå! Antar att det kanske finns flera trådar med detta, men jag är för lat för att leta! Har tränat i 2,5 år ungefär nu men inte kört med något kosttillskott förutom Whey 80. Men det börjar gå lite sakta tycker jag, så jag skulle veta vilket kosttillskott jag borde använda för att börja växa lite mer?Jag äter inte dåligt, jag varierar bra mellan olika övningar, och jag ger allt jag har då jag är på gymet! Men man blir ju lite deprimerad då alla andra börjar bli större
Så ge gärna några bra tips! tack på förhand
![]()
Light weight baby!
Ska jag köpa vanligt monohydrat då eller?Gainer är jag lite tveksam på då jag redan äter ganska mycket, är 176 lång och väger 89 kilo så..
![]()
Light weight baby!
Ja köp vanligt kreatin-monohydrat
Isåfall skulle jag vilja veta hur mycket du äterhur mycke kcal, protein, kolhydrater, fett /per dag
![]()
Har i nuläget inte sån stor koll på det,men det kan jag ta reda på!Ska jag då bara ta vilken dag som helst och räkna allt eller ska jag göra det flera dagar?
![]()
Light weight baby!
Jag håller med ovanstående talare.
Gainer och kreatin! Kanske även nåt casein innan läggdags?
Träna hårdare och ät mat säger jag. finns inga genvägar.
BB och Lic. Personlig tränare
Robbban , det är nog det bästa man kan göra!![]()
Light weight baby!

Att träna hårdare är inte alltid svaret, även om det så klart kan vara så ibland. Om du inte går upp i vikt så äter du troligen för lite. Du behöver inga tillskott för att höja kaloriintaget.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)