+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Affärsmän/kvinnor och övriga som vill gymma.

Robbbans avatar
    Robbban är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard Affärsmän/kvinnor och övriga som vill gymma.

Som topicen lyder, vet ej om jag kommer få så mycket svar från de personer jag söker men kan ju alltid försöka. Personer som inte tränar av olika anledningar men gärna vill.

Hur känner du/ni om att träna på gym? du vill gärna men tycker det är rent utsagt äckligt och obehagligt? okända personer som tittar på en m,m.

Skulle du vilja ha det lite mer avskillt när du tränar? kanske ett litet rum eller något liknande där det bara är du och en maskin, där ingen annan kan se dig?

Skulle du vilja ha snabb hjälp från någon kunnig när du vill och inte behöva beställa tid en vecka innan ditt pass?

Jag har mött många personer som inte tränar men som gärna vill med de skäms över sina kroppar och tycker därmed inte om när andra kan se en.
    De vill träna hemma men kommer aldrig igång för hemmet är en plats efter jobbet där man tar det lugnt och umgås med familjen.
    BB och Lic. Personlig tränare

Robbbans avatar
    Robbban är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Vill du inte svara här i tråden så får du mer än gärna svara genom skicka ett meddelande till mig!
    (Ingen annan kommer se ditt svar "ifall du skickar som meddelande"!)
    BB och Lic. Personlig tränare

stelius är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard

Hej! Intressant tråd. Dock tror jag att du är inne på fel forum ifall du söker folk som inte tränar.

Jag tränade ganska mycket tidigare men tyvärr inte så mycket nu. Till en början var jag rätt klen och dessutom ganska osäker på hur man skulle träna. När man går in på ett gym och ser att hur seriösa dom andra är känner man ju sig självklart lite obekväm, och man vet inte riktigt hur ma ska hantera situationen. På ett gym granskar alla varandra och även ifall man inte säger det så är det ju alltid lite av en tävling.

Hursomhelst kom jag över det ganska snabbt och jag tycker inte att själva gymlokalen ska ändras särskilt mycket. Det viktigaste är väl egentligen att de andra sköter sig någorlunda ok.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg