+ Svara på ämne
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Tips på gym i Helsingborg

Eriken är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2011

Standard Tips på gym i Helsingborg

Hej jag ska flytta till Helsingborg och plugga på Campus och behöver tips på BRA och relativt billiga gym i Helsingborg.

Det jag värderar mest är en bra stämning, bra utbud med fria vikter och att det ligger någorlunda centralt.

Jenny74 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2011

Standard

Hej,

Först måste jag ju säga Välkommen till sundets pärla Hoppas du kommer trivas bra!

Jag kan varmt rekommendera Träningsakademin som ligger på Gåsebäck (inte långt från campus). Ett kanonbra gym med
    fantastiska trevliga instruktörer och personal! Utbudet är bra både vad gäller cardiopass och gymutrustning!
    Vet ej hur deras priser ligger i jämfört med andra men det är ju bara att kolla runt på nätet.

Lycka till!

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Tack för tipset men det är inte riktigt vad jag eftersöker.

För att förtydliga är det mer ett hardcore-gym av gamla skolan jag vill ha. Dvs. som är billigt och har robust utrustning utan massa, enligt mig, trams.

Jag trivs bättre på ett gym där jag har den utrustning jag behöver. Jag vill inte ha någon som ska utbilda mig i senaste ryktena inom kosttillskott eller få en häftig vattenflaska.

pontii är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2011

Standard

Jag hade tänkt rekommendera Sats på Stattena. Ligger centralt. Trevlig stämning bra maskiner osv. Men om du söker hardcore rekommenderar jag Hälsocompaniet!

Reg.datum
    Aug 2011

Standard

Hur gick det? Hittat ett bra gym? Jag ska börja träna på fitness24seven nere på söder. Ska bli spännande.

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Purve Jorendal Elisabet Visa inlägg
    Hur gick det? Hittat ett bra gym? Jag ska börja träna på fitness24seven nere på söder. Ska bli spännande.
    Hej,

Nej jag har redan tränat på fitness24seven och jag tycker det är rena skräpet. Kanske om man bara vill träna cardio så är det ok.

Guddi är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2011

Standard

HAK Greppet / Helsingborgs AK | laget.se på idrottens hus är det du letar efter...

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

När det gäller Fitness24seven.. Är det sant att det är minst 12 månaders bindningstid där+

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Korrekt. Minsta bindningstid på 24seven är 12 månader.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Reg.datum
    Jun 2011

Standard

Jag har börjat gymma på Friskis och svettis i Helsingborg. Kostar 1600 kr för 4 månader. Inte svinbilligt direkt men de har den utrustning jag vill ha så det funkar även om det inte är optimalt. Tack för alla tipsen.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg