Hur mycket pengar vill du lägga? Vad får du plats med?
Med en skivstång, gummivikter och ett stabilt golv kan du göra mycket.
Nu har jag ätit gott och varit överdrivet slapp alldeles för länge, och måste börja träna igen. Är medlem på sats men ska till landstället och har inget gym i närheten. Tänkte köpa lite verktyg för träning men vill inte bygga ett gym hehe. Är då hantlar och yogaboll en bra idé?
vad finns det mer att köpa som man kan klara sig långt på? hopprep har jag redan.
Och har någon bra tips på träningspass? hur ofta och vad?
Tack på förhand.

Jo det e sant men jag vill helst ha saker som tar så lite plats som möjligt.
Vill bränna så mkt fett som möjligt. Hopprep är väll riktigt bra då eller hur?
och lösa hantlar tänkte jag för att dom är smidiga och man kan göra många övningar med dom. men förutom det vad finns det som är ett måste?, hur ofta och vad ska man träna?
Hopprep är ett riktigt bra verktyg för uppvärmning. Hantlar ger dig möjlighet till allsidig träning, men för att få ut optimalt av träningen och för att kunna träna bla ben, rekommenderar jag skivstången. Mer behöver man egentligen inte. Har du utrymme för en yogaboll så har du säkert utrymme för skivstång. Sen givetvis är det en fråga om ekonomi. Hur ofta man ska träna är så individuellt så egentligen finns inga gränser men man brukar säga 2-3ggr i veckan om man är nybörjare. Sen vilka övningar är helt beroende på vad du vill uppnå. Finns flertal träningsprogram på denna sida..bara att leta.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)