De senaste tre månaderna har jag gått ner ca 6 kilo och numera är jag 164 cm lång och väger 67 kg. Jag känner mig ganska nöjd såhär och vill bara gå ner ett eller två kilon till. Dessvärre känns det som att mina bröst och min rumpa har krympt för mycket, medan det fortfarande finns att ta av på magen och överarmarna.
Dessa tre månader har jag försökt ligga på ett kaloriintag på mellan 1300-1500 kalorier om dagen och tränat 3-4 gånger i veckan. Jag försöker träna allsidigt och variera mig mellan kettlebells, bodypump, crosstrainer, löpning, spinning, dans, yoga etc. Däremot styrketränar jag inte, dvs lyfter inte vikter och så. När det gäller mat så försöker jag äta nyttigt men utesluter ingenting. Allt, men med måtta, och inte för ofta, och som sagt inom min kalorigräns.
Nu är min utmaning att gå ner det där sista kilot, men sen framförallt att behålla en vikt på 65/66 kilo och inte gå upp igen. Dessutom skulle jag gärna få plattare mage och tightare armar, utan att förlora mina bröst eller min rumpa. Hur bör jag äta och träna? Är det ens möjligt?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)