Du ska inte se tillräckligt med resultat! Det SKA ta tid. Det är det som är meningen med deff. Att det är en oerhört kontrollerad fettminskning som sker över lång tid för att muskler INTE ska nedbrytas.
Tjena
Har börjat min deff för en månad sedan nu och det går inte så bra.
Ser inte tillräckligt med resultat än vad jag hade önskat.
Kosten:
Jag testar en LCHP diet och jag ligger på ca 600 kcal underskott.
Äter ungefärligt varje dag:
08:00 Prot shake
09:00 Frukost: 2 ägg + 2 äggvitor stekta med skinka som tillbehör
12:00 Pre Workout Prot Shake
14:00 Post Workout Prot Shake
15:00 Lunch: Sallad baserad på Spenat lr Broccoli m kött(fick, fågel el nötkött)
17:00 Prot Shake
20:00 Middag: Sallad baserad på Spenat lr Broccoli m kött(fick, fågel el nötkött)
23:00 Prot Shake Casein
Intar också EAA, Omega3, CLA, LeanFX, MassFX, Vitamintillskott och extra fibertillskott.
Träning:
3 splittat Styrketräning
3 Dagar HIIT
Ökar stadigt fortfarande med vikter på gymmet och intensiteten på HIIT
Någon som har några pointers på vad jag skall göra för att förbättra mitt resultat?
Skulle uppskattas!
Tack på förhand
"Good Things Takes Time" - Ge aldrig upp!
Du ska inte se tillräckligt med resultat! Det SKA ta tid. Det är det som är meningen med deff. Att det är en oerhört kontrollerad fettminskning som sker över lång tid för att muskler INTE ska nedbrytas.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Hmm ok då får jag byta diet efter 8 veckor men fortsätta deffen. Läste att man inte skall göra en LCHP diet längre än 6-8 veckor, trodde därför resultat skulle gå snabbt. :/
Jag tycker inte en LCHP(?)-diet passar sig. Du ser ju inte ut att ha en tillstymmelse till kolhydrater och det är verkligen inte bra.. Kanske funkar för någon som lider av extrem fetma och ska ha en kickstart.
Jag hoppar nog över deffen helt och hållet, har inte ansamlat tillräckligt med muskler för att deffa ser jag nu. Annars ser man bara spinkig ut.
Det tycker jag låter som en riktigt bra idé!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)