+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Sommaren närmar sig!

NallePuh är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2010

Smile Sommaren närmar sig!

Hej!

Är 18 år och nu börjar sommaren närma sig och det känns att min bakdel har suttit tillräckligt på soffan, känner att det är dags för att komma ut i värmen och börja jogga och komma i form!

Mål & info; Jag är ca 184 cm lång och väger ca 80 kg men saknar muskelmassa och struktur på musklerna vill inte träna och bli som en "bodybuilder" utan vill bara börja få fram sex-packet igen och få fina och lite större armar.

Jag går i skolan från 08.00 - 16.00 från mån-fre fast kan träna varje dag efteråt.

Sommaren närmar sig och vill komma i form snabbt, föväntar mig inget sådant hokuspokus och jag vet att det inte tar 14 dagar som vissa idiotiska reklamer påstår men vill ändå nå resultat snabbt allt från 2-6 månader.

Kan göra allt från att gymma till löpning. (vill verkligen börja löpa nu när det är varmt)

Vad är era tips på måltider, tillskott, träningstider och typ av träning. Hur många gånger i veckan borde jag löpa och gymma för att inte skada kroppen samt nå bästa resultat.

Ifall ni har ytterliga frågor så fråga på bara, ha en bra dag

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Ja du, det är korrekt att det är cirka 1 månad kvar tills det är sommar.. Du tycker inte det är lite sent påtänkt att "komma i form" nu? Det är nog bättre om du satsar till nästa sommar istället för du kommer inte hinna göra mycket på 1 månad.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Klart det är sent men tänkte inte att jag skulle träna inför sommaren menade mer att träna under sommaren menar inte att jag ska träna denna månaden ut och förvänta mig en vältränad kropp menade med med att "sommaren närmar sig" att det är "kul" och väderförhållandena är rätt för att träna

Xsniper är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2011

Standard

Det är inte försent! Du kan få en bra figur på en ganska kort tid om du jobbar stenhårt! 6 Pack Abs Workout, Abs Training, Home Workouts | SixPackFactory.com Kan hjälpa dig Följ hans tränings program.

Garanterar att du får fram magmusklarna snabbt om du inte har så mycket fett! hehe. Kom ihåg ät bra och försök att få i dig mycket protein genom dagarna !

Ät t.ex Ägg till frukost och mer Hoppas jag var till någon hjälp

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Citat Ursprungligen postat av Xsniper Visa inlägg
    Det är inte försent! Du kan få en bra figur på en ganska kort tid om du jobbar stenhårt! 6 Pack Abs Workout, Abs Training, Home Workouts | SixPackFactory.com Kan hjälpa dig Följ hans tränings program.

Garanterar att du får fram magmusklarna snabbt om du inte har så mycket fett! hehe. Kom ihåg ät bra och försök att få i dig mycket protein genom dagarna !

Ät t.ex Ägg till frukost och mer Hoppas jag var till någon hjälp
    Hoppas du skämtar..
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Xsniper är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av spiderman Visa inlägg
    Hoppas du skämtar..
    Tyvärr inte. Om du har gått igenom fitness program i 5 år så hoppas jag att du förstår Annars kan jag gärna hjälpa dig med övriga frågor.

Ta det inte fel nu, jag mena aldrig att han skulle få vältränad kropp på en månad. Men resultat får han dock.

Hemulen1 är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Okt 2010

Standard

I min mening anser jag det optimalt om du kunde varva ganska intensiv uthållighetsträning med morgonpromenader och i synnerhet styrketräning som omfattar flera stora muskelgrupper. Att begränsa sig till magträning är inte att utnyttja tiden effektivt.

Ju fler och större muskelgrupper du använder i styrketräningen desto högre förbränning och även förhöjd ämnesomsättning efter.

Få vettiga instruktioner och genomgång innan.

Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Jag är inte i närheten av fet och inte av smal heller är helt normal runt magen och tror med löpning m.m. så får jag fram mitt sexpack mer. Ifall du har lite tips på hur jag å andra sidan kan bli större runt armarma m.m., har alltid haft lite svårt att få större armar, jag blir alltid starkare av styrketräning men ser nästan aldrig resultat på storlek vilket är ganska störande. Några tips?

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg