Det beror på hur du definierar stora vader. Vaden är ofta väldigt svår att bygga överhuvudtaget men visst cyklar du kan du få lite större än vad du redan har.
Detta är säkert en korkad fråga, men måste ändå ställa den.
Jag vill bli av med dedära kärlekshandtagen och så nu, så jag har börjat powerwalka en del. Och cykla på motionscykel för den delen!
Då är min fråga, kommer jag att få stora vadmuskler av denna slags träning?
Vill nämligen inte ha det, helst..![]()
Det beror på hur du definierar stora vader. Vaden är ofta väldigt svår att bygga överhuvudtaget men visst cyklar du kan du få lite större än vad du redan har.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Vissa har lättare för bygga vadmuskler, vissa inte.
Vissa har stora vadmuskler, vissa inte.
Vet dock inte hur dina vader ser ut nu och din genitik men eftersom powerwalking och cykling är mer konditionsträning så behöver du inte oroa dig för stora vadmuskler.
Du jobbar med uthålighet i vaderna och de bygger knappt.
BB och Lic. Personlig tränare
Med cykling kan du bygga rätt bra vader (i förhållande till vikten) beroende på vart du har foten.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Många tjejer verkar vara rädda för att "råka" få för stora muskler genom att träna, och tänker inte på att det tar tid att få stora muskler.. inte direkt så man vaknar upp en morgon och tänker "shit! vilka biffiga vader jag fått!"Så du får nog prova dig fram.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)