+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Stora problem med svett

Ufo0 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2011

Standard Stora problem med svett

Jag svettas något oerhört och har en dunder-EPOC vilket gör att jag inte kan bära skjortor etc då jag svettas sönder dessa plagg.. Det börjar bli lite jobbigt och jag vet inte alls hur jag ska lösa problemet. Jag har testat ALLA deodoranter men ingen fungerar. Absolut torr fungerade 1 vecka sen var problemet tillbaka..

Jag vet att det finns botex-injektioner men detta känns bara som en kortsiktig lösning och ingen lösning på problemet och dessutom svettas man på andra ställen.. Alltså kan jag lösa detta eller är det något jag får leva med? Känner mig lite smått handikappad..

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Det finns inte direkt så många alternativ du kan välja på mer än de du redan nämner. Du får kanske lära dig att leva med det istället även om det är jobbigt.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Robbbans avatar
    Robbban är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Har också lätt att svettas, speciellt rygg och armhålor..

Hjälper dock att försöka hålla pulsen låg eller försöka sänka den så snabbt som möjligt när den har förhöjts.
    BB och Lic. Personlig tränare

stelius är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2011

Standard

Oj, det låter jobbigt. Jag antar att du redan gjort en del research men men annars är det ju ett typiskt flashbackämne: https://www.flashback.org/t957426
    Hur funkar det på skolan/jobbet osv? Får du byta t-shirt vid lunch typ?

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg